mandag, november 14, 2011

Strikk innom da vel!

Det er flere som har konkurranser og gi-bort i bloggene sine. Men noen ganger er det bare hyggelig å skryte av noe man er fornøyd med - selv om man ikke får et eneste "lodd" også.

StrikkInnom bloggen har et stort blogg-lotteri på gang - men jeg har visst allerede oppfylt de fleste lodd-kriteriene fra før - så det er ikke flere lodd å ta :-)

Så her kommer litt skryt, bare fordi jeg er veldig fornøyd med Strikk Innom - ikke fordi jeg kan vinne masse deilig garn/medlemskap i strikkeklubbene fra min strikkebutikk-favoritt!

Men DU kan jo vinne! Så hvorfor ikke ta noen lodd her?!

Strikkebutikken Strikk Innom er en av mine hyggelige utskeielser. Det var den første nettbutikken jeg kjøpte garn fra, og jeg synes fremdeles jeg finner fine overraskelser og mye deilig garn der (selv etter å handlet i flere nettbutikker).

Det jeg liker best er at garnet sendes raskt - så du får garnpakken din etter kort tid. De har også en utrolig grei betalingsløsning, via Paypal - så du slipper å legge igjen kortnr ditt i hver nettbutikk du skal handle fra (løsningen brukes i mange butikker på nett).

Jeg er også med i en av garnklubbene (som du kan vinne et abonnement i).
Sokkegarnklubben har ført meg ut på tynn is når det gjelder farger, og ellers fått meg til å teste nye garntyper jeg kanskje ikke ville valgt selv. Pakkene gir liksom kreativiteten en liten garn-boost! Og opplegget er utrolig uforpliktende og greit - om du ønsker å droppe en garnpakke, lar du bare være å betale for å stå over en levering.

Noen ganger følger det også med en oppskrift som passer garnet. Andre ganger bruker jeg garnet for å søke etter passende oppskrifter på Ravelry for eksempel - det er egentlig ganske morsomt, for da kommer jeg gjerne over andre ting jeg har lyst å strikke også...

Strikk Innom har flere gode garnmerker, og noen av mine favoritter er Malabrigo, Kollage (ganske nytt merke i butikken) og ikke minst flere av garnsortene til Cascade. Jeg har også testet økologisk garn :-) Du får også garn fra Du store Alpakka der, som jeg også bruker en del - men det får jeg også lett tak i her hjemme.

Jeg får også et nyhetsbrev fra butikken (slapp av, du blir ikke bombet med epost!), og der dukker det opp gode helgetilbud med jevne mellomrom - feks fri frakt eller god rabatt på strikkepinner eller et garnmerke.

Så jeg kan bare varmt anbefale deg en tur innom Strikk Innom, eller innom butikkens blogg for å prøve lykken i blogg-lotteriet! Lykke til :-)

4 kommentarer:

  1. Nå har jeg vært innom strikkinnom bloggen. Det var mye fint der. Meldte meg på marits designklubb. Spennende å se hva som kommer. Takk for hyggelig kommentar hos meg. Ha en flott dag

    SvarSlett
  2. Det må da bli lodd av dette, Babben. Skal i hvert fall få noen bonuslodd av meg. ;-) Tusen takk for dette innlegget, og veldig koselig at du er så fornøyd. :-) Forresten så er bloggen din en av mine favoritter uansett. :-) Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  3. Så koselig da Berit :-) Det blir spennende å se etterhvert.
    Marit - takk for hyggelig kommentar og "bonushilsen"! Og som jeg skriver her, så er det bare hyggelig å skryte av ting jeg selv er fornøyd med :-)

    SvarSlett
  4. God og kreativ weekend søde Babben :-))

    Klem Vilma

    SvarSlett

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails