tirsdag, november 01, 2011

Grått og brunt, eller tåler gutta litt rødt og lilla også?

Jeg skulle finne garn til noen nye herresokker, og tok meg selv i å lete frem grått, svart, brunt, brunt, brunt, grått, grått og grått... sukk!

Bittami har igjen laget noen nye mønstre, denne gangen en serie skikkelig tøffe sokker til gutta "Tough Guys wear Anklets". To av mønstrene er tofarget, så det skal bli gøy - men det blir jo ikke så gøy når jeg bare finner grått, svart og brunt garn her.
For er egentlig den mannlige delen av befolkningen så grå og kjedelig mon tro?? Eller er det vi/jeg som strikker som tror det?
Eller er det skikkelig flaut å være mann med litt andre farger på sokkene?

Nei, så da dukket jeg ned i garnkassen igjen og fant både litt dyp rød, mørk lilla og lyseblå.... så får vi nå se hvordan dette går...

Jeg gleder meg til å starte på de i allefall - men først skal et annet par av pinnenen. Men jammen er det god motivasjon å ha et nytt mønster & garn liggende klart på vent :-)

2 kommentarer:

  1. Blir spennende å se resultatet. Her i huset er det nok de mørke fargene som gjelder, men et slite innslag av rødt hadde nok blitt akseptert. Lilla og rosa derimot.......det hadde nok blitt vanskelig.

    SvarSlett
  2. Jeg tror nok gutta både tåler og trenger litt farger, det er da ikke noe moro å bare gå med grått og svart?

    SvarSlett

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails