torsdag, november 18, 2010

Klar for juleverksted!

Bunken med gamle julemagasiner og juleoppkrifter ble hentet opp fra gjemmene sine her forrige helg. Det nærmer seg jo jul og da er det hyggelig å ha noen egne små juleprosjekter. Men i år har jeg bladd og bladd uten egentlig å finne et passende juleprosjekt jeg kan lage...
Jeg har til og med skeia ut å kjøpt et av årets julemagasiner for å få litt "ny" inspirasjon - selv om jeg har flere årganger tilbake med oppskrifter på alt fra nisser, engler, hjerter og julekuler til røde og rutete julegreier.

Men - jeg trøster meg litt med at selv om årets julegreie ikke helt er funnet, så dukker det nok opp noe etterhvert, for noen merkelapper har jeg satt i magasinene tidligere....
Og litt å strikke på skal jeg nok finne likevel, så her blir det juleverksted uansett om det er nisser, engler, eller noen raggsokker som skal lages. Bare kosen med juleverksted på hytta, til knitrende peisfyring og forhåpentligvis litt knitrende kuldegrader på utsiden skal sette meg i årets første streif av litt julestemning :-) håper jeg...
Eller kanskje dette blir tidenes UFO-fullførings-jul?!

1 kommentar:

  1. Det hørtes hyggelig ut. Du finner nok noe fint å lage. Noen ganger er det lettere å bruke internett som inspirasjonskilde enn bladene synes jeg:)

    SvarSlett

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails