mandag, juli 19, 2010

Pastell på kjøkkenet?

Egentlig var det en kollega som skulle få gryteklutene til sitt nymalte kjøkken da vi jentene på jobben var på besøk her tidligere i sommer. Men så ble det heller en felles "takk for at vi fikk komme" gave fra oss alle, så den "kjiipe" hjemmelagde pakken ble pent liggende igjen hjemme.

Jeg hadde valgt en dus syrinfarget farge som skulle stå til det nye kjøkkenet, hvor en vegg var malt i syrinfarge. Utfordringen nå er at jeg ikke kjenner så mange andre med pastell-kjøkken, så gryteklutene har blitt liggende ferdig i posen sin her.
Men da jeg var på jakt etter noe enkelt TV-strikketøy - og det var igjen litt syrinfarget garn, startet jeg like godt på en klut av restene..

Så etterhvert som kluten vokser, blir jeg helt betatt av fargen... den er bare så herlig og sommerlig og dus og "snill" liksom.... Kanskje jeg kan male kjøkkent på hytta? Eller kanskje jeg bare skal legge en liten overraskelsespakke i hylla hennes når ferien er over? Uansett er det hyggelig TV-strikking med bomull i sommerlige farger....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails