søndag, mars 21, 2010

Alchymist-sokker med tykke fletter

Det har gått litt smått med hjemme-strikkingen den siste tiden. Det blir stort sette bare på vei til og fra jobb, så prosjektene med fletter og mønsterstrikk har blitt liggende ganske så urørt.

Til i dag.

Har fått strikket ferdig de tykke Alchymist-sokkene som jeg har strikket i det nydelige Cascade 220 Superwash garnet. Har brukt pinne nr 4mm så det har vært en behagelig avveksling i forhold til "knappenålene" jeg strikker Fa Fa Fa Socks på...

Men jeg er i allefall ferdig med et par og jeg er godt fornøyd med både mønsteret og garnet - begge deler kjøpt fra Strikk Innom.
Grått kan kanskje virke litt trist, men likevel gjorde det seg med en "kjedelig" farge så alle flettene kommer fint frem på sokkene.
Ligger ellers langt bak skjema i sokke-alongen, men satser på det blir bedre med strikketid i påsken, så jeg får tatt igjen litt. Så får jeg finne frem hekletøyet til bussturen i morgen :-)

1 kommentar:

  1. Så flotte sokker - de er langt fra kjedelige med slikt et flettemønster. Lurt å bruke ensfarget garn.

    SvarSlett

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails