lørdag, august 29, 2009

Nytt garn i kurven gir litt ekstra pådriv...

Er det ikke rart at noen nye nøster garn skal gi en ekstra puff til å bli ferdig med "gamle" halvferdige prosjekter? Jeg skjønner liksom ikke helt hvorfor det alltid skal være så mye artigere å starte på noe nytt... enn å fullføre noe halvferdig - for det gjør ofte sitt til at jeg har flere prosjekter gående samtidig.
Men denne gangen ga faktisk noen nye nøster i kurven, en puff til å bli ferdig med noe halvgjort - så det var jo bra!

De søte sokkene Socks of Kindness er ferdige, og jeg er godt fornøyd med både mønster og garn og ferdig resultat. Sokkene er strikket av garnet Järbo Mellanraggi fra StrikkInnom. Kjempedeilig garn å strikke av - så jeg har allerede sikret meg et stort nøste til...

Nå står august-sokkene Outside In igjen, og et par bestemor-ruter til - så begynner jeg å komme litt ajour - men med en strikke-ønskeliste som vokser litt fort... burde egentlig bare la være å se etter fine oppskrifter til jeg har fått unna noen flere prosjekter fra listen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails