mandag, juli 20, 2009

Myk og fargerik garn-post..

Ikke noe er vel som å åpne postkassen og finne en bulkete boblekonvolutt med deilig garn fra Strikk Innom :-) Sesongens garnpakke fra Sokkegarnklubben var ankommet i postkassen idag - og hvilken pakke!

Et raust digert nøste med mellanraggi fra svenske Järbo Garn i nydelige røde/rosanyanser.
På hjemmesidene til produsenten fant jeg også mange oppskrifter så dette nøstet skal nok bli noe mykt, varmt og fint. (skal nevnes at sidene var vanselig å få opp, men om du googler Järbo Gran så får du opp en mengde med PDF-filer med oppskrifter...)

Så kom det to nøster av Mini Mochi - kattemyk merinoull/nylon i vakre grønne/brune nyanser fra Crystal Palace Yarns.
Her fant jeg også masse med oppskrifter på produsentens hjemesider Så disse blir kanskje et par votter, pulsvanter eller et skjerf tror jeg...

Jeg har ikke strikket noe av disse garntypene tidligere, så det blir spennende å prøve noe nytt også. Så da får jeg vel i allefall si at garnfangsten i sommer har vært bra!
...og ønsker du deg noen spennende garn-overraskelser i posten 4 ganger pr år - så meld deg inn i sokkegarnklubben du også :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails