søndag, september 28, 2008

En hyttehelg gjør susen

Omsider ble det hyttehelg og en stor pose med håndarbeid :-) Har hatt det litt hektisk og da går det tregt med hobby- og håndarbeidsprosjekter. Men denne helgen har jeg omsider fått startet på "Dancing Lady"-sokkene for september. Blir nok ikke ferdig innen september er over, men jeg er i allefall godt i gang :-)

Har også startet på et sitteunderlag i ren ull, som jeg har tenkt å tove når det er ferdig strikket. Er litt spent på om det blir tykt nok, eller om jeg må strikke de doble.
Fikk ideen av en kollega som hadde kjøpt et lekkert tovet underlag fra Røros Tweed. Så nå får vi se om jeg greier å lage et som er like tykt og varmt.

Ellers har jeg fått målt/tegnet ferdig mønster til turutstyr-posene mine. Så nå er det bare å finne noe hyggelig stoff og få de sydd. Er nok litt i "pose-modus" om dagen, for uansett hva jeg driver med tenker jeg at "jommen hadde det ikke vært fint med en egen pose til dette også".

Egentlig er jo høsten en super tid - med litt innekos og håndarbeid i go'stolen om kveldene... og hyggelige garnpakker fra StrikkInnom kommer i posten...

1 kommentar:

  1. Stilige farger du har valgt på septembersokkene!

    SvarSlett

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails