lørdag, september 06, 2008

Avsporinger...

Noen ganger går det litt trått med et håndarbeid, og sokkene for august er et sånt ett... Egentlig blir de jo kjempefine, og jeg er fornøyd med både fargevalg og mønsteret - men det tar bare sånn tid... mye pirk liksom. Og jeg har bare lyst å bli ferdig!

Er jo snart ferdig, men de siste rundene er drøye... særlig nå når det er lagt ut et nytt mønster for september-sokkene.... som jeg bare klør etter å starte med. Men jeg har bestemt meg for å få ferdig disse august-sokkene først.

Egentlig ikke så rart det tar litt tid heller - for det er blitt lite tid til håndarbeid de siste ukene, og når jeg først har hatt litt tid å avse er det blitt klutstrikking isteden. Det går jo bare så raskt og greit unna, og kan nesten strikkes i blinde.
Så DEN (klut-)haugen har vokst i det siste da... mens ideer mot jul og annet har snurret rundt i topplokket. Det er jo snart jul dere :-) og på tide å finne noen hyggelige juleprosjekter å pusle med frem mot jul...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er hyggelig med tilbakemeldinger i bloggen, så legg gjerne igjen en liten hilsen og hvem du er :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails